Tuesday, October 6, 2015

Post #2

I chose to study Japanese because I find Japanese culture to be very interesting. I am fascinated by Japanese cultural arts and history. Last year I spent a lot of time reading about and studying the history of Japan and I found it to be very cool. The fact that Japan was so isolated but still had some foreign influences created a very interesting history. I also think that Japanese cultural arts such as bonsai, ikebana, origami, woodblock prints, and tea gardens/ceremonies are fascinating. The juxtaposition of the abstract and strict rules is something that is hard to find in any other countries arts.

-Oliver

4 comments:

  1. あなたわにほんごのほのゆみましたか。
    わたしもにほんごのほのゆみましたか。
    なにのくさつかをくのむか。
    わたしわみしまをくのむ。

    ReplyDelete
  2. Rordorfさんは日本にいきましたか。わたしも日本のきれいしがすきです。Rordorfさんはだいがくでなにをべんきょうしますか。

    ReplyDelete
  3. Rordorfさんは日本にいきましたか。わたしも日本のきれいしがすきです。Rordorfさんはだいがくでなにをべんきょうしますか。

    ReplyDelete
  4. 「にほんのいぬ」はアルバレズさんですね。アルバレズさんは「みしまゆきお」の本がすきですね。ロードーフさんは、だれの本がすきですか。日本人(にほんじん)のauthorの本をよみましたか。

    ReplyDelete